دانلود آهنگ جدید سوگند بلیط یک طرفه
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین اهنگ های روز دنیا و آدرس music0111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 196667
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 71
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 7
:: بازدید سال : 41
:: بازدید کلی : 196667
دانلود آهنگ جدید سوگند بلیط یک طرفه

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سوگند به نام بلیط یک طرفه  | Download new music I swear one way ticket

دانلود آهنگ جدید سوگند بلیط یک طرفه

دانلود آهنگ جدید سوگند بلیط یک طرفه

—-*-*/-*————-*-********************************

320  Sogand  Bilite Yektarafe.mp3

—-*-*/-*————-*-********************************

متن شعر آهنگ  سوگند بلیط یک طرفه

میخوام از اینجا برم یجای دیگه کـه نبینم روی تورو بار دیگــــه چون که با تو بودن یه کابوس تکراریــه ترک خاکی که تو توش باشی اجباریــه میرمو نمیکنم پشتمو نگـــاه یه بلیط یه طرفه دارم به اون دور دورا اونجـایی که از تو دیگه نیس خبـری همون جایی که نمیشناسم هیچ عهدی رو جایی که نداره راه برگشتن همون جایی که میگن توش هیچ کمری نشکسته از عشــق بازی باهات نمیکنه سرنوشــت نشکستـــــــه از عشــــق نشکستـه از درد روزگـار دفه ی دیگه که چشمامو میبندم نمیخوام ببینم خواب تــــورو دفه ی دیگه که دارم من میخندم نمیخوام بکنم یاد تـــورو من بودم با دلم تنهـــا و اومدی یهویــی این دلم مال تــو شد ریشه کردی توی قلبمو نمیری بزار که بمیرم پاشو بــــرو دفه ی دیگه که چشمامو میبندم نمیخوام ببینم خواب تــــورو دفه ی دیگه که دارم من میخندم نمیخوام بکنم یاد تـــورو من بودم با دلم تنهـــا و اومدی یهویــی این دلم مال تــو شد ریشه کردی توی قلبمو نمیری بزار که بمیرم پاشو بـــرو میرم جایی که بهم نرسه دست تـــو دلم از خزون زندگــی خسته شــد میرم به امید فصلی نـــــــــــو درای زندگی همه روم بسته شد گفتی تو رسمو رسومت دروغ نیــس قلب منو ربودی و تــو فروختیـــش اصلا نفهمیدی چی اوردی به روزم دیگه حسی باقــی نمونده تــو وجودم میرم بجایی که هیچ غمــی نیس نیازی به بستن بارو بندیل نیـس میرم به جایی که نمونده باقــی هیچ گونه راهــی برا برگشـــت دفه ی دیگه که چشمامو میبندم نمیخوام ببینم خواب تـــــــورو دفه ی دیگه که دارم من میخندم نمیخوام بکنم یاد تــــــورو من بودم با دلم تنهـــا و اومدی یهویــی این دلم مال تــو شد ریشه کردی توی قلبمو نمیری بزار که بمیرم پاشو بـــرو …. ….

 



تعداد بازدید از این مطلب: 1625
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : میلادایرندگانی
تاریخ : جمعه 16 خرداد 1393
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید